След навлизането си на европейския пазар и създаването на клон през 1998 г. Midea RAC приема развитието на собствената си марка като една от основните си стратегии в средносрочен и дългосрочен план. Midea Group непрекъснато обогатява продуктовата си гама по света и укрепва силата на екипа на OBM. През 2008 г. продажбите на компанията надхвърлиха 1 милион, а през 2021 г. достигнаха 10 милиона. През 2022 г. собствената марка на Midea RAC постигна най-голям дял на местния пазар в 20 държави.
В Съединените щати марката Midea започна да се появява в известни магазини за търговия на дребно, а U-образният прозоречен климатик Midea се радваше на голяма популярност със своя уникален дизайн и превъзходни характеристики и спечели множество похвали. В Япония климатиците TOSHIBA се наредиха сред първите 5 според доклада на GFK за пазарния дял на дребно. В Бразилия Midea представлява не само марка домакински уреди, но и иновативен и технологичен начин на живот.
По отношение на продуктите Midea RAC винаги е била в челните редици на силно конкурентната глобална област на климатиците. Тя е разработила различни целеви продукти, които отговарят на нуждите и навиците на използване на местните потребители на различни пазари и етапи на развитие. Midea GAIA, който беше пуснат на пазара през 2022 г. с акцент върху естествения въздух, и Midea Wonder AC, който е първият инверторен прозоречен климатик, пригоден за потребителите в Близкия изток, си извоюваха репутация, надхвърляща очакванията.
Midea RAC също така полага всички усилия за насърчаване на трансформацията на OBM, като се фокусира върху подобряването на възможностите за продажба в чужбина и непрекъснато насърчава разширяването на каналите, изграждането на POS и маркетинга. Днес се намираме в ера на големи промени и несигурност. Времената се променят, както и пазарът. Въпреки това, подобряването на POS винаги е важна стратегия. Отличният имидж на POS може не само ясно да предаде стойността на марката и имиджа на продукта, но и да спечели вниманието на потребителите.
Изборът на най-добрия магазин на Midea RAC в света през 2022 г. получи активно съдействие и участие. Общо 27 висококачествени магазина се включиха във финалната селекция и бяха изложени в платформите на социалните медии в различни държави и региони, като получиха общо над 750 000 гледания и повече от 30 000 харесвания.
За да се върнем към същността на дейността, селекцията на най-добрите магазини в световен мащаб има за цел да насърчи подобряването на имиджа на POS, да изгради POS способности, в основата на които стои SELL OUT, така че повече добри продукти да могат да се продават по-бързо и по-добре, а бизнесът на OBM партньорите да расте с възхода на марката Midea.
Избрани чрез крайния резултат от гласуването на журито и изложението в социалните медии, "2022 Midea RAC's Global Top 10 Stores" са:
Шоурум Taqeef Al Alin от ОАЕ
Шоурум Taqeef Baghdad от Ирак
Шоурум M-Techniks Midea от Грузия
Шоурум Midea UZB от Узбекистан
Midea Appliance Center Guam от Гуам
Cairo Master от Египет
Шоурум Midea Libya от Либия
Midea Tampico от Мексико
Шоурум Öztek Klima от Турция
Thaifah City от Тайланд
Midea потвърждава, че и занапред ще продължължава да работи заедно с партньорите си в посока постигането на по-голям напредък в изграждането на POS и популяризирането на марката Midea RAC.