Въздействието на изменението на климата промени поведението на потребителите, което доведе до вълна от зелена революция. На този фон, световният лидер в областта на интелигентните домове Midea прави още една крачка в изпълнение на дългогодишното си обещание да помага на потребителите да създават по-екологичен начин на живот и домашни пространства, като на изложението Chillventa 2022 представя обновената си стратегия за устойчивост на своите зелени продукти.
"Глобалното затопляне и енергийната криза ни накараха да преосмислим стратегията си за разработване на продукти и веригата за доставки, тъй като продължаваме да търсим иновативни начини за намаляване на въглеродния отпечатък на продуктите на Midea и да засилим ангажимента си към целта за въглеродна неутралност. В основата на новата зелена стратегия на Midea е засиленият фокус върху енергийната ефективност и интелигентното управление на енергията, които вярваме, че са двата отговора на въпроса как да помогнем на нашите клиенти да намалят сметките си за енергия, като същевременно подобрят домашния комфорт", каза Томас Куниг, продуктов мениджър на Midea Германия.
Насочвайки се към отпадната топлина от климатиците, Midea ще ръководи разработването на нова система, която може да оползотворява концентрираната топлина от климатика и да я рециклира за снабдяване с гореща вода. Новата технология може да бъде от значителна полза за потребителите, особено за тези, които живеят в райони, където климатиците работят през по-голямата част от годината, като надеждно и бюджетно решение, което осигурява гореща вода с много по-ниска консумация на енергия.
В рамките на темата "Midea има идея", компанията представи и целия си набор от нови екологични решения, предназначени да намалят консумацията на енергия в нейните продукти, включително системата за рекуперация на топлина CirQ, енергоспестяващата технология Tesseraction, както и новия екологичен сплит климатик Breezeless E. Като изтъкна най-новите си усилия за решаване на проблемите на околната среда и справяне с изменението на климата, Midea демонстрира своята отдаденост на иновациите за намаляване на емисиите и своята бизнес стратегия, ориентирана към клиента, която дава приоритет на нуждите на потребителите, за да отговори на техния постоянно променящ се начин на живот.
По време на събитието Midea получи и първата в света Екологична продуктова декларация (EPD) за климатични продукти по Международната система за EPD и получи сертификат за въглероден отпечатък на продукта от компанията за изпитване, инспектиране и сертифициране (TIC) TUV SUD.
Сертификатът, който се базира на оценка и проверка на въглеродния отпечатък и потреблението на енергия на даден продукт през целия му жизнен цикъл, предлага подробна и прозрачна информация за устойчивостта и въздействието върху околната среда на климатиците Midea, като подчертава технологичните постижения на Midea в областта на зелените технологии, иновативния дизайн, съобразена с климата, както и нейната ориентирана към бъдещето стратегия за устойчивост.
През последните няколко години Midea удвои усилията си за насърчаване и разработване на нисковъглеродни и енергийно ефективни продукти. Разширявайки усилията си за опазване на околната среда, Midea разработи нова гама от екологични продукти, задвижвани от собствената й технология за преобразуване на честотата и интелигентни алгоритми, които позволяват на марката да се превърне в марка за ново поколение глобални клиенти. Към 2021 г. над 2,1 млн. климатика с нов хладилен агент R290 на Midea са слезли от производствените линии и са навлезли на пазара.
"Устойчивостта е на преден план в нашата бизнес стратегия, което ни насочва към проучване и пионерство на иновативни подходи към дизайна на продуктите, снабдяването с материали, производството, логистиката и рециклирането и услугите, които сега са шестте стълба на зелената екосистема на Midea. Вярваме, че фокусът ни върху енергийната ефективност и оползотворяването на топлината е нов начин за намаляване на зависимостта от изкопаеми горива, по-чисто и устойчиво решение, което позволява на глобалните потребители да създават здравословна и комфортна домашна среда", заяви Томас Куниг, продуктов мениджър на Midea Германия.